Arrels Sant Ignasi i Càritas Diocesana de Lleida fan una crida per buscar joves, i persones que no siguin de cap col·lectiu de risc, per fer voluntariat aquest estiu en un projecte conjunt l'atenció a les persones temporeres.

Amb el lema 'Lleida ciutat d'acollida' les dues entitats cerquen persones per col·laborar en la tasca que faran al pavelló 3 i 4 de Fira de Lleida en col·laboració amb l'Ajuntament de Lleida. Concretament, a partir del 6 de juliol, començarà un servei de menjador i a partir del 13 de juliol un servei d'acollida a les persones temporeres. Arrels Sant Ignasi i Càritas Diocesana de Lleida busquen persones que tinguin temps lliure de les 19 hores a les 21 hores.

Podeu contactar amb les dues entitats escrivint per WhatsApp o trucant al 973 28 30 81 (Càritas) o 973 28 90 00 (Arrels). Per correu electrònic podeu contactar a info@arrelssantignasi.cat i a voluntariat@caritaslleida.net