L'Església és més que un edifici o una persona. Som refugi, aliment i esperança per a aquells que ho necessiten. Tu pots ajudar-nos a arribar a més persones a través del nou portal de ‘Dono a mi iglesia’ aportant el teu granet de sorra perquè puguem continuar amb aquesta gran labor.

Aquest nou portal farà més senzill el procés de col·laboració en línia amb l'Església i la recepció de donatius per al sosteniment de l'Església.

Donoamiiglesia compta amb una interfície molt més accessible i intuïtiva a través de la que podràs fer un donatiu a la teva parròquia, a la teva diòcesi, a seminaris i altres institucions o a la pròpia Conferència Episcopal.

A més, també trobaràs informació per a fer el teu donatiu de manera telefònica en el 91 050 34 06. La informació requerida per a realitzar el donatiu són les teves dades personals i de contacte, així com la teva adreça postal. A més, pots triar entre dues formes de pagament: domiciliació bancària o targeta de crèdit.

Una vegada realitzat el donatiu, podràs sol·licitar el certificat fiscal corresponent per a poder beneficiar-te de la teva desgravació en la declaració de la Renda.

Tu ens ajudes a ser una gran família.