El passat dissabte 27 de març, la Delegació de Pastoral Jove del Bisbat de Lleida va organitzar una nova edició de l'Impliquem-nos'. Es tracta d'una iniciativa per atansar diferents experiències solidàries als més joves. A la trobada virtual hi van participar la delegació de Missions, Càritas Diocesana de Lleida, i Arrels-Sant Ignasi. En aquesta ocasió es va fer de forma telemàtica.

La delegació de Missions del Bisbat de Lleida, a través d'Eva Jorge, tècnica del servei, va explicar la tasca que fa la Congregació de Marta i Maria a Guatemala. Concretament, va relatar la feina que porta a terme a la Ciutat de la Felicitat, on atenen a 80 infants orfes.

Per part de Càritas Diocesana de Lleida, Gemma Gil, responsable del programa d'habitatges, va donar a conèixer la tasca que es fa als habitatges que Càritas acull a persones sense recursos. Per cloure, el pare Roger Torres, president d'Arrels-Sant Ignasi, va destacar la vulnerabilitat que viuen les persones sense sostre especialment arran de la pandèmia.

Després de les intervencions, diversos joves van fer les seves aportacions.