L’Equip d’animadors i animadores de comunitat van celebrar aquest passat dissabte, 3 de desembre, la primera de les tres visites a comunitats parroquials programades durant aquest curs per a la seva formació permanent. En aquesta ocasió, la trobada va tenir lloc a la UPA Pilar-Magdalena, on van ser acollits pel seu rector, mossèn Carles Sanmartín. Gemma Naranjo, Animadora de Comunitat enviada pel bisbe Salvador i Mari Àngels Grau, membre de l’Equip de Renovació parroquial, també van participar a la trobada, on també hi van ser presents els seminaristes Joshua Enrique Castillo i Aristide Simporé.

Després d’una estona de pregària, els participants es van presentar i mossèn Carles i Gemma Naranjo van explicar el projecte de Renovació parroquial que s’està  duent a terme a la Unitat Pastoral des de fa uns anys, i que està previst que duri  fins el 2025. L’Equip de Renovació Pastoral d’aquesta Unitat Parroquial ha rebut formació específica i continua fent formació permanent.

En aquesta presentació del Projecte de Renovació van explicar  la missió i visió de la Unitat Parroquial i també  comentaren algunes de les diverses concrecions d’aquest projecte renovador, com ara la Centralitat del diumenge amb la Missa Familiar, les Trobades de famílies amb infants, el creixement de la Unitat Parroquial amb noves persones com el Grup de llatins, noves famílies que van començant a participar, la creació d’un segon Grup de Jesús, el Servei d’acollida personal i també a les misses, l’Espai de trobada en acabar l’Eucaristia,  la intenció d’organitzar una segona edició del curs d’evangelització “Deixa’t trobar per Ell", i l’engrescador projecte d’Ecoparròquia i Sostenibilitat.

Seguidament, s’establí un ric diàleg entres tots i totes les participants. La sessió va acabar amb un to esperançador, compartint i expressant el que cadascú s’emportava de la trobada.