El passat diumenge 28 de novembre l'església parroquial d'Algerri va acollir una jornada de portes obertes per donar a conèixer als vilatans de la població les tasques de rehabilitació del temple. L'arquitecte Miquel Àngel Sala va explicar les feines que s'han dut a terme, bàsicament per consolidar els fonaments de l'edifici.

A l'acte hi va participar el Bisbe de Lleida, Salvador Giménez i l'alcalde d'Algerri, Miquel Plensa, a més d'un nombrós grup de veïns del poble.

Cal recordar que l'església parroquial es reobrirà al culte aquest diumenge 5 de desembre a les 12.30 hores amb una missa presidida pel Bisbe Salvador. A més, el dia 8 de desembre l'Orfeó Lleidatà oferirà un concert.

El Bisbat de Lleida ha fet un enorme esforç anticipant els fons econòmics de les obres realitzades fins avui. Ha comptat sempre amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Algerri. Les obres de restauració han comptat amb les subvencions públiques del fons Feder de la Unió Europea, del Departament de Cultura i de la Diputació de Lleida a través de l'Institut d'Estudis Ilerdencs.