Producció
COPE Lleida
Data publicació:
12/05/2013

Hem fet menció al dia mundial dels M.C.S. Amb paraules del nostre Bisbe i del Sant Pare sobre aquesta diada.
També hem tingut un convidat en aquesta ocasió el Vicari General de la Diòcesis, Mossèn Ramon Prat i Pons, per parlar sobre la IV assemblea Diocesana,que es celebrarà el dia 18 de Maig a l'Acadèmia Mariana de Lleida, amb el Lema: " La nostra Qualitat Espiritual" VIURE EN FRATERNITAT.

Hemos mencionado que hoy es el dia mundial de los Medios de Comunicación Social. Con palabras de nuestro Obispo i del Santo Padre sobre esta celebración.
Tambien hemos tenido un invitado, en esta ocasión el Vicario General de la Dócesis, Mossèn Ramón Prat i Pons, para hablar sobre la IV asamblea Diocesana, que se celebrará el 18 de Mayo en la Academia Mariana de Lleida, con el Lema: " Nuestra Calidad Espiritual, VIVIR CON FRATERNIDAD.

Fitxer audio: