Mn. Armand Carbonell, Jutge Ponent del Tribunal Eclesiàstic de la Diòcesi de Lleida, ha mort aquest divendres dia 5 de febrer a l’edat de 67 anys. La missa exequial se celebrarà aquest dissabte, dia 6 de febrer, a les 16.00 h, a l’església parroquial de Sant Ramon Nonat de Coma-ruga.

En l’actualitat era el rector de la parròquia de Sant Ramon Nonat de Coma-ruga i jutge del Tribunal Metropolità de Tarragona com també jutge diocesà del Tribunal Eclesiàstic de Lleida i de Sant Feliu de Llobregat.

Nascut a Sant Martí de Maldà el dia 30 de maig de 1953 va rebre l’orde del diaconat a la capella del Seminari Pontifici de Tarragona l’any 1978. Dos anys després era ordenat prevere a l’església parroquial de Sant Pau de Tarragona.

En els seus primers anys de ministeri Mn. Armand va ser col·laborador a diferents parròquies de la Conca de Barberà: Santa Coloma de Queralt, Rauric, Llorac, Albió, Conesa, Segura, Savallà del Comptat, Guialmons i Aguiló. Seguidament, entre els anys 1983 i 1998, va ser ecònom de Sant Jaume de Belianes, encarregat de Santa Maria dels Omells de na Gaia, i rector de Sant Martí de Maldà. Més tard, l’any 1992, va ser nomenat rector de les parròquies de Llorenç de Vallbona, Rocallaura, Maldà i Vallbona de les monges. L’any 1998 va ser destinat a l’Alt Camp on va ser rector de les parròquies de Farena, La Riba i Picamoixons. Durant un any també va ser el rector de Sant Martí de Vilaverd. Durant dotze anys, de 2001 a 2013, va ser el rector de la parròquia de Sant Bartomeu de Roda de Berà.

Llicenciat en Dret Canònic, Mn. Carbonell va ser notari secretari del Tribunal Metropolità de Tarragona entre els anys 1998 i 2012, i jutge de 2002 a 2018. A més, va ser membre del Consell Presbiteral entre els anys de 1981 a 1990, i de 1997 a 1998.

Reposi en la pau de Crist.