El divendres 8 d’abril l'Institut Municipal d'Ocupació de Lleida (IMO) Salvador Seguí va organitzar un esmorzar solidari en benefici de les persones que arriben d'Ucraïna a causa del conflicte bèl·lic. En total, s’han aconseguit més de 700 euros que es canalitzaran a través de Càritas Diocesana de Lleida per arribar a les persones que més ho necessitin en aquests moments tan complicats per a elles.

Al llarg del matí, més d’un centenar de persones van passar pel recinte municipal per col·laborar amb la causa, des d’alumnat, professorat i equip tècnic del servei fins a veïns i veïnes del barri de Pardinyes de la ciutat. Des de Càritas Diocesana de Lleida agraïm aquesta iniciativa i la confiança de l’IMO en la nostra entitat per poder ajudar a les víctimes del conflicte a Ucraïna.