El Consell Pastoral del Bisbat de Lleida es va reunir el passat dilluns 22 de juny a la Casa de l'Església-Acadèmia Mariana. Una vintena de membres del Consell van participar en aquesta reunió.

El Bisbe Salvador va tindre unes paraules de record per les víctimes de la pandèmia de la Covid-19. El prelat també va destacar la tasca de parròquies, delegacions diocesanes i comunitats cristianes per "no tancar les nostres portes durant els dies de confinament".

El Bisbe va explicar la situació en la qual es troba l'elaboració del Pla Pastoral. Mossèn Lluis Sallán, vicari general, va recordar que el procés va tindre una aturada a causa de la pandèmia però ara entrarà en la recta final.

El Bisbe Salvador va explicar que la intenció de la diòcesi és celebrar el Dia de l'Enviament i l'Assemblea Diocesana a principi del curs vinent, però que en tot cas, dependrà de les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Entre altres qüestions es va informar del fons diocesà Covid-19, que ha recaptat 82.000 euros per a nou entitats de la Xarxa d'Entitats Cristianes d'Acció Caritativa i Social del Bisbat.