La Casa de Andalucia de Lleida acollirà els vinents 28 i 30 de març les xerrades quaresmals organitzades per la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida.

Els actes començaran el dilluns 28 de març a les 19.45 hores amb la inauguració d'una exposició fotogràfica 'Visió fotogràfica de la Setmana Santa de Lleida' amb obres de Manuel Zamora a les instal·lacions de la Casa d'Andalusia. A les 20.00 hores tindrà lloc la xerrada quaresmal a càrrec d'Esmeralda Oliva Gaudens, professora de religió de l'IES Màrius Torres que reflexiona sobre la 'Quaresma Sinodal, caminem junts'. Un cop finalitzada tindrà lloc un recital poètic de quaresma a càrrec de Francisco Muñoz Pacheco i Antonio Gutiérrez Moreno, acompanyats a la guitarra per David García.

El dimecres 30 de març la Xerrada quaresmal anirà a càrrec del prevere José Rafael Nieto Maldonado, sacerdot de la diòcesi d'Osca i vicari parroquial de la basílica de San Lorenzo que oferirà el tema 'Bases teològiques de la Setmana Santa'. Un cop finalitzada tindrà lloc un recital de 'saetas' a càrrec de Paco Muñoz i Ramon Ubal acompanyats a la guitarra per David García.