El Sr. Bisbe ha visitat la nostra parròquia, Verge dels Pobres, i estem molt contents! La visita pastoral s’ha desenvolupat entre els dies 30 de novembre i 4 de desembre, i en general, la gent ha manifestat estar contenta que hagi tornat a visitar el nostre barri i hagi estat present entre nosaltres.

Hem participat i compartit l’Eucaristia dominical, que va ser una mica més nombrosa del que és habitual, i, una tarda, va celebrar a la capella amb el grup que participa habitualment. El bisbe Joan ha passat per tots els grups parroquials (el consell parroquial, la catequesi, la pastoral social, la vida creixent, els adolescents i joves, els malalts...), i per d’altres del barri com l’associació de veïns, els jubilats, els equips directius dels centres educatius, l’àrea de la dona i l’Associació de Síndrome de Down, amb els quals ha dialogat en un bon clima, fent-se, com sempre, molt proper i obert, i sobretot, molt pastor, de forma molt intel·ligible amb les explicacions que donava.

Cada grup ha aportat el que fa, la seva il·lusió i constància, malgrat les dificultats actuals d’indiferència religiosa.

La gent, més que presentar-li dificultats i problemes, després de comentar breument com va la vida de la comunitat parroquial, ha preguntat curiositats. Assumptes sobre com es va fer Bisbe, com és el Papa Francesc, com van les obres dels habitatges socials del Seminari, o la seva opinió personal vers temes d’actualitat.

Amb el grup d’adolescents i joves va parlar molt animadament i va compartir i contestar a les qüestions i dubtes que li plantejaven.

Pensem i valorem que la visita del nostre Pastor i germà, Bisbe de Lleida, ha estat molt profitosa.