Càritas Diocesana de Lleida té aquests pròxims dies una intensa activitat amb l’homenatge als voluntaris que col·laboren amb l‘entitat el divendres 13 de desembre, i amb la celebració de l’assemblea anual, l’endemà.

L’homenatge al voluntariat de Càritas tindrà lloc el divendres al Paranimf de l'Acadèmia Mariana, entre les 6 i les 8 de la tarda. L’acte començarà amb una pregària, per donar pas a Josep Fernández, president de la Fundació Jaume Rubió i Rubió, que presentarà la jornada.

A continuació, Marta López Alonso parlarà sobre l’ètica de la cura com eix de les relacions a Càritas. Al voltant de les 7.30 de la tarda, hi haurà també una taula rodona, que tractarà sobre experiències i vivències del voluntariat, on intervindran Montse Jové, de l' AFM i Recepció; Nina Parra, de Càritas Parroquial (CP) de Santa Maria Magdalena/El Pilar; Teresina Gil, coordinadora de CP Sant Antoni Maria Claret, i Manel Alarcón, CP Alfarràs. El director de Càritas, Ramon Baró, s’encarregarà de moderar els convidats.

Està previst que el nostre bisbe Joan ens dirigeixi unes paraules abans de cloure l’acte que anirà a càrrec de l’actuació musical de la Coral Santa Trinidad.

L’endemà, dissabte 14 de desembre, Càritas Diocesana de Lleida celebrarà la seva assemblea anual al seu estatge social de la plaça Sant Josep, a partir de les 9.30 hores.

Al llarg del matí es farà balanç de la gestió duta a terme en els darrers tres anys, abans de donar pas a la presentació de candidats al consell i la votació dels mateixos, si s’escau. Després d’un descans, es marcaran les prioritats i orientacions de cara al futur i es reunirà el plenari, on es proclamaran els candidats elegits pel proper període.

Al voltant de la 1 de la tarda està previst que el bisbe Joan es dirigeixi a l’assemblea per cloure l’acte.