Diumenge 22 de juliol ha tingut lloc al matí el repic de les centenàries campanes de l’Església romànica de Sant Martí Vell, anunciant la Missa de Festa Major. Seguidament ha tingut lloc la Processó de Sant Jaume des de l’estatge social, sortida de la Junta, les pubilles i pubilletes, les autoritats i veïns per tal de dirigir-se a l’Església parroquial de Sant Martí, amb la imatge del patró Sant Jaume que ha estat traslladat en processó, amb la col·laboració de la Confraria del Crist de l’Agonia i l’acompanyament de la Banda de Cornetes i Tambors de la Casa d’Andalusia.

Finalment el rector Mn.Vicenç Alfonso ha oficiat la Missa solemne de Festa Major a l’Església parroquial de Sant Martí, en honor del patró del barri, Sant Jaume. La Missa ha estat cantada per la Coral Bonaire, de la Llar de Jubilats Bonaire, dirigida per Gemma Mª Naranjo.