Vint-i-cinc joves convocats per la Delegació Pastoral de Joves del Bisbat de Lleida han participat aquest dissabte en una Caminada de Quaresma a Butsènit. Els joves, la majoria dels quals també es preparen per fer el Camí de Sant Jaume l'estiu que ve, han sortit des de la Casa de l'Església a les 7:50 del matí, on els ha acomiadat el bisbe Salvador, que els ha donat la benedicció i ha resat amb ells el pare nostre abans d'emprendre el camí. Els nois i noies han caminat primer fins als aiguamolls de Rufea, on han fet diversos jocs i han composat la paraula 'camí' amb els seus cossos, per continuar la caminada fins a Butsènit. Un cop allà, han compartit l'esmorzar, han pregat a la Mare de Déu de Butsènit, i han emprès el camí de tornada cap a Lleida, on han arribat cap a la una del migdia.

La caminada, que ha estat tot un èxit de participació i una experiència molt ben valorada pels participants, tindrà una segona edició l'1 de març de 2024.