|02-02-24| El nou sacerdot colombià que el Bisbat ha incorporat recenment, José Jesús Gómez Ospina, serà el rector de les parròquies de Castelldans, Aspa, El Cogul i L'Albagés. Així ho ha decidit el bisbe Monsenyor Salvador Giménez Valls, que també ha signat més nomenaments:

• Mn. José Jesús Gómez Ospina, nomenat Rector de les parròquies de l’Assumpció de la Mare de Déu de Castelldans, Sant Julià d’Aspa, l’Assumpció de la Mare de Déu de El Cogul i Sant Joan Baptista de L’Albagés, amb data 01.02.24.
  • Sra. Montserrat Sánchez García, nomenada Directora del Secretariat Diocesà de Congregacions, Confraries i Germandats, amb data 02.02.24.
  • Mn. Jaime Clusa Barrabés, nomenat Consiliari del Secretariat Diocesà de Congregacions, Confraries i Germandats, amb data 02.02.24.
  • Sr. Rafael Allepuz Capdevila, nomenat Director de Càritas Diocesana de Lleida, amb data 05.02.24.

Per tal que hi hagi constància de que així és i donant fe de la seva autenticitat, signa la present notificació el Secretari General-Canceller, a Lleida, el cinc de febrer de dos mil vint-i-quatre.
AdjuntMida
PDF icon Nomenaments Febrer.pdf156.54 KB