El passat 7 d'agost el missioner lleidatà Ponç Capell va rebre per part de la comunitat parroquial de Torregrossa, la seva població natal, una donació de medicaments destinats a Veneçuela, país on Capell desenvolupa en l'actualitat la seva tasca missionera.

Capell, que porta a Veneçuela des de l'any 1995, visita cada estiu la seva Torregrossa natal. Aquest any coincidint amb la seva visita la comunitat parroquial ha organitzat una campanya de donació de medicaments destinada a aquest país sud-americà. I el passat 7 d'agost va tindre lloc el triatge l'entrega dels fàrmacs. Precisament, Ponç Capell, acompanyat del rector de la parròquia Josep Solé va agrair la donació.

Capell és rector d'una parròquia de Maracaibo, on segons va explicar en una recent entrevista (que podeu veure en aquesta web) "no tenim aigua potable, ni llum ni servei d'aliments i és per això que molta gent marxa del país".