L’arxiprestat de Sant Anastasi, format per les parròquies de Sant Jaume, Mare de Déu de Montserrat, Verge dels Pobres del Secà Sant Pere, Santíssim Salvador de Pardinyes, Sant Antoni Maria Claret de Balàfia, Sant Agustí de la Bordeta, Sant Josep Obrer dels Magraners, Santa Teresa Jornet i Sagrada Família de Cappont, va reunir ahir al vespre els diferents Consells parroquials com a primer pas per reformar el Consell Arxiprestal de Laics. Després de la reestructuració dels arxiprestats de la diòcesi de l'any passat, cal començar a caminar i a reorganitzar estructures. La trobada d'ahir, als locals parroquials del Secà va ser una primera oportunitat per conèixer-se i compartir les diferents realitats parroquials i, al mateix temps, posar els fonaments del nou Consell Arxiprestal de Laics. A la reunió hi van participar més de 40 persones per compartir una estona en grups per pensar quins han de ser els objectius d’aquest Consell. Les idees van ser recollides per l’arxipreste, mossèn Víctor Martínez, i ara caldrà que cada parròquia esculli el seu representant, per poder fer la primera reunió del Consell i reemprendre el camí.

L’arxiprestat de Sant Anastasi comença a posar fil a l’agulla per encarar la realitat present i futura en clau sinodal, donant protagonisme als laics.