L'Equip Diocesà del Primer Anunci, que reuneix vuit persones convocades per l'àrea d'Evangelització que té com responsable al Delegat d'apostolat seglar, Manolo Díaz, es van trobar aquest pasat 19 de setembre amb l'objectiu unir-se a la crida que fa la Conferència Episcopal, d'avançar en el que s'anomena, el Primer Anunci de la fe. Per aquest terme s'entén una proposta breu i concentrada (la Bona Nova de Jesús), oferta al fil de la vida i en un context d'amistat i de diàleg. La trobada amb Jesús es pot considerar també, com un regal que a banda d'experimentar personalment, cal compartir-lo amb els altres.

L'Església, ja des dels Primers Apòstols, ve fent aquest Primer Anunci. Amb tot, i en un context històric i social de canvi, els cristians i cristianes han d'aprendre a anunciar a Jesucrist d'altres maneres que puguin connectar amb les persones d'avui. Per aquest motiu, aquest nou Equip diocesà de Primer Anunci, es proposa formar-se i organitzar-se, per poder ser un motor que ajudi a la  diòcesi de Lleida a avançar en la seva tasca evangelitzadora de la societat.

Aquesta primera reunió del curs, va servir per compartir el que els havia aportat la lectura de la documentació sobre el Primer Anunci durant l'estiu, així com per a planificar el treball a fer durant el curs.