El Bisbat de Lleida organitza per al proper mes d'abril de 2024 un pelegrinatge diocesà de Lleida a Terra Santa. El viatge, que es farà entre el 9 i el 19 d'abril portarà els pelegrins a Israel per visitar Natzaret, Canà de Galilea, Cafarnaüm, els santuaris del llac de Galilea, la muntanya del Carmel, el Tabor, Sant Joan d'Acre, Jaffa, Ein Kàrem, Betlem, les dues Betànies i Jerusalem.

El preu per persona, que inclou el desplaçament en autocar fins a l'aeroport de Barcelona, a més dels àpats, les entrades a totes les visites, el llibre amb la guia i l'assegurança de viatge és de 2.500 euros per persona. Les inscripcions es poden fer a la recepció del Bisbat o a través de les parròquies, per mail a peregrinacionsbisbatdelleida@gmail.com o al telèfon 619 992 603 (Lurdes Biosca).

El termini per a inscripcions finalitza el proper 30 de novembre i cal fer un ingrés mínim de 500 euros al compte de CaixaBank ES78 2100 0203 7101 0346 7860, o bé portant els diners en efectiu al lloc d'inscripció. També cal aportar fotocòpies del DNI, del passaport i facilitar el telèfon, l'adreça, un mail i el resguard de l'ingrés.

Us adjuntem en PDF el cartell amb tots els detalls.

AdjuntMida
PDF icon cartell-terrasanta-v5.pdf337.04 KB