Aquesta és una de les conclusions a què han arribat una quinzena de membres del Consell Diocesà de Pastoral en la sessió de treball que han tingut durant el matí del passat dissabte dia 11 i a la qual ha assistit el Bisbe de Lleida, Mon. Joan Piris.

Aquest grup de responsables de les Delegacions diocesanes, juntament amb el vicari de pastoral, Mn. Josep Anton Jové, i el secretari-canceller Mn. Víctor Espinosa, han estat dialogant amb el bisbe Joan al voltant del qüestionari del proper Sínode de la Família, que el Papa Francesc ha volgut obrir a tots els cristians i cristianes.

El to ha estat molt positiu i engrescador. Les aportacions que s’han fet es podrien resumir en la següent frase: “El Papa Francesc s’ha posat al capdavant, reconeixent que la realitat de la família és molt diversa, tot convidant-nos a atansar-nos AMB AMOR a les famílies, sigui com sigui, per proposar-los la Bona Nova de Jesús”.

Cal recordar que el termini de lliurament de les respostes del qüestionari acaba aquest dimecres, dia 15 de gener, i s’han d’enviar a:

cancelleria@bisbatlleida.org, vicariapastoral@bisbatlleida.org, o portant-les en mà a la Cúria diocesana, Carrer del Bisbe, 1.