El Claustre de la Seu Vella serà l’escenari el pròxim 30 de maig de la desfilada de moda amb roba recuperada, que organitza l’empresa d’inserció Troballes, conjuntament amb Càritas Diocesana, la Fundació Jaume Rubió i Rubió i Aeress.

“Roba de segona? Una passarel·la de Primera!”, que és el nom que li han donat a aquesta demostració de la tasca que es desenvolupa des de Troballes, gaudeix de la col·laboració dels alumnes del Col·legi Episcopal, que s’encarrega del disseny gràfic; de l’Escola de Models Magda Simó, que aportarà els joves que lluiran els model a la passarel·la; l’Institut Torre Vicens, que tindrà cura de la perruqueria i estètica decorativa, i de l’Institut Guindàvols, que assumirà la tasca tèxtil, de confecció i pell.

Troballes és una associació promoguda per Càritas Diocesana de Lleida amb la finalitat d’ajudar a aconseguir un nivell d’ocupabilitat suficient, a les persones amb especial dificultat per treballar i trobar feina, per tal de desenvolupar-se professionalment de forma autònoma i íntegra.