Divendres, 15 d'agost, amb motiu de festa patronal de la parròquia de les Borges Blanques,  l'Assumpció de Maria, se celebrà la Santa Missa a les dotze del migdia. Fou presidida pel rector Mn. Daniel Gómez, acompanyat per l'acòlit Josep Solé. També hi assistiren el cor parroquial amb el seu director, Francesc Vallès, que tingueren cura dels diferents cants durant tota la celebració.

A l’homilia, Mn. Daniel remarcà la trajectòria de Maria fins a la seva ascensió al cel. Ella, digué, ens marca el camí a seguir, ja que tota la seva vida no fou fàcil, ans al contrari plena de dificultats i patiments, que Maria visqué amb un amor sense traves i així ho demostrà, quan va visitar a la seva cosina Isabel. Aquest fou un gest d'amor i generositat immens. Si nosaltres agafem a Maria com a model, amb aquest amor i generositat, crearem un petit cel al nostre voltant, preludi de què ens promet Maria en la seva Assumpció.

Junt amb els membres del cor parroquial, els nombrosos assistents seguiren els cants de lloança i goig a la Verge, resultant ser una gran festa mariana. Abans de la benedicció, Mn. Daniel felicità a totes les persones que portaven el nom de Maria i a totes les dones per extensió, recomanant que veiessin en ella el suport per vèncer les dificultats diàries.

Josep Domènech